WYDZIAŁ PRAWA I ADMINISTRACJI

09.05

Kancelaria przyszłych wielkich firm

Nie dzielimy klientów na „małych” i „dużych”, bo wierzymy, że każdy może osiągnąć więcej. Chcemy być dumni z Twoich osiągnięć, dlatego zapewnimy Ci wsparcie, którego potrzebujesz na początku swojej drogi.

Asystent działu kontroli finansów

Asystent działu księgowości

Asystent działu doradztwa podatkowego

A1

11.05

Film promocyjny

Oferty pracy

Jeśli chodzi o Targi Pracy, firma kładzie największy nacisk na poszukiwanie Prawnika oraz praktykanta w dziale prawnym.

Informacje o firmie

A2

13.05 stoisko na Wydziale; 18.05 – spotkanie on-line

Aplikuj do KSAP! Zapewniamy każdemu mi.in.:

  • stypendium w wysokości 4 900 zł brutto
  • gwarancję zatrudnienia
  • staż zagraniczny (6 tygodni) – w instytucjach administracji publicznej państw Unii Europejskiej
  • dwa kilkumiesięczne staże krajowe – w centralnych urzędach administracji publicznej
  • intensywną naukę języków obcych
  • rozwój umiejętności interpersonalnych, menedżerskich i przywódczych
  • dostęp do najnowszej wiedzy z zakresu nowoczesnej administracji
  • rozwój kompetencji i umiejętności zarządczych.

Kształcenie w KSAP zapewnia wszechstronne przygotowanie do przyszłej pracy w administracji publicznej. Zdobyte dyplomy uprawniają ich do uzyskania statusu urzędnika służby cywilnej, a nabyte umiejętności dają im solidne podstawy rozwoju dalszej profesjonalnej kariery. Ponad 1 300 absolwentów KSAP pracuje na wszystkich szczeblach administracji publicznej, placówkach dyplomatycznych, organizacjach i instytucjach międzynarodowych.

A3

18.05 – spotkanie on-line

VON ZANTHIER & DACHOWSKI, Berlin – Poznań to interdyscyplinarnie zorganizowana i zarządzana projektowo kancelaria, oferująca kompleksowe doradztwo w obszarach prawa gospodarczego, międzynarodowego, inwestycji zagranicznych w Niemczech i w Polsce oraz prawa podatkowego.

Od 1992 r. zespół doświadczonych adwokatów, radców prawnych oraz doradców podatkowych doradza wiodącym firmom polskim i międzynarodowym, w szczególności inwestorom z Niemiec, Austrii, Szwajcarii i Holandii, na wszystkich etapach prowadzenia działalności – od założenia przedsiębiorstwa, aż do sprzedaży i łączenia spółek. Kancelaria reprezentuje średnie i duże firmy z sektorów m.in. energetycznego (OZE), produkcyjnego i usługowego.

Kancelarie w Berlinie i w Poznaniu poddawane są bieżącej kontroli jakości i certyfikowane systemem jakości ISO 9001: 2015.

Kancelaria jest członkiem DIRO, LAWASIA, League of Lawyers, Niemiecko-Polskiego Klubu Energetyki Wiatrowej e.V. i DWK.

Od października 2020 r. Kancelaria prowadzi bloga Tax and Law Telegram, na łamach którego jej pracownicy dzielą się praktyczną wiedzą na temat m.in. podatków, w tym VAT, CIT i podatku u źródła, cen transferowych oraz szeroko pojmowanego OZE.

Witryna
LinkedIn
Dane kontaktowe:
poznan@vonzanthier.com
+48 61 858 25 50

Oferty:
Oferta pierwsza
Oferta druga
Oferta trzecia
Oferta czwarta

A4

WYDZIAŁ NAUK EKONOMICZNYCH I ZARZĄDZANIA

09.05 oraz 11.05

Cereal Partners Poland Toruń-Pacific jest największym w Polsce producentem zbożowych wyrobów śniadaniowych. Od 1994 roku jest częścią grupy Cereal Partners Worldwide (CPW), powołanej przez Nestlé S.A. oraz General Mills Inc. CPW oferuje produkty śniadaniowe Nestlé, w tym uwielbiane na całym świecie takie marki, takie jak NESQUIK®, FITNESS®, CHEERIOS® oraz CHOCAPIC®. Nasze płatki i zbożowe batoniki to oferta dla osób w różnym wieku i prowadzących różny styl życia. Sprawiamy, że śniadania są lepsze, dzięki łatwym do przygotowania, smacznym i pożywnym płatkom śniadaniowym, pomagającym konsumentom rozpocząć swój dzień w najlepszy możliwy sposób.

Ogłoszenia o prace

Dział Event Managment
Dział digitalizacji (MES)
Dział marketingu
Dział Inwestycji
Dział planowania IMS
Dział Logistyki i Obsługi Klienta Krajowego

B1

09.05

Kancelaria przyszłych wielkich firm

Nie dzielimy klientów na „małych” i „dużych”, bo wierzymy, że każdy może osiągnąć więcej. Chcemy być dumni z Twoich osiągnięć, dlatego zapewnimy Ci wsparcie, którego potrzebujesz na początku swojej drogi.

Asystent działu kontroli finansów

Asystent działu księgowości

Asystent działu doradztwa podatkowego

B2

09.05

Jesteśmy nowoczesnym centrum usług wspólnych, oferującym wsparcie operacji biznesowych i komplementarne usługi dla innych europejskich spółek należących do Grupy Volkswagen. Rozpoczęliśmy działalność w 2016 roku jako Centrum Kompetencji z obszaru księgowości, co nadal stanowi istotną część naszych operacji. Realizujemy usługi księgowe w ramach trzech obszarów: Księgi Głównej, Należności i Zobowiązań. Otwierając się na nowe wyzwania biznesowe i odpowiadając na potrzeby rynku, nieustannie poszerzamy zakres świadczonych usług. Coraz mocniej reprezentujemy obszary pozaksięgowe w zakresie przetwarzania i weryfikacji danych, usług IT, media programmatic, business intelligence, wsparcia użytkowników oprogramowania, zarządzania projektami czy obsługi klienta. Z powodzeniem dodajemy do naszego portfolio kolejne obszary działalności, rozwijając działy Commercial Services, Business Operation Services oraz Logistics.

Nasza główna siedziba, od początku istnienia firmy, znajduje się w centrum Poznania, nad Wartą. W 2021 roku otworzyliśmy Oddział w Toruniu, nową przestrzeń wspierająca dynamikę naszych operacji. Aby zapewnić najwyższą jakość i płynność usług jesteśmy aktywni nie tylko na lokalnych rynkach pracy, ale także na obszarze całego kraju, oferując atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia.

Volkswagen Group Services – to my!

O firmie

Aktualne oferty pracy

LinkedIn

B3

10.05

Nicolaus Bank STAŃ SIĘ CZĘŚCIĄ ORGANIZACJI, DLA KTÓREJ RELACJE I NIEUSTANNY ROZWÓJ SĄ NAJWIĘKSZĄ WARTOŚCIĄ.
Nicolaus Bank to nowe wcielenie Banku Spółdzielczego w Toruniu. Działamy na rynku finansowym już od ponad 140 lat!
Na rozwój i sukces naszego Banku pracuje szereg zdolnych i zaangażowanych ludzi. Razem tworzymy nowe produkty, prowadzimy działania z zakresu edukacji bankowej dla naszych klientów oraz wspieramy lokalne kluby sportowe.

Kilka lat temu rozpoczęliśmy rewolucję technologiczną, ponieważ nie boimy się wyzwań i chcemy być liderami w wyznaczaniu nowych trendów w bankowości. Mamy na tym polu wiele sukcesów, jak choćby:

Nicolaus Bank jako PIERWSZY BANK w Polsce przeniósł wszystkie swoje systemy do CHMURY OBLICZENIOWEJ.
Wprowadziliśmy nowy standard wykorzystujący BIOMETRIĘ dłoni do wypłaty środków z naszych bankomatów.
Na co dzień wykorzystujemy technologie przechowywania danych BLOCKCHAIN.
Tworzymy autorskie rozwiązania, z których korzystają nasi klienci – APLIKACJA MOBILNA NICOLAUS BANK do bankowości internetowej na telefon.
Bliska jest nam idea paperless dlatego nieustannie rozwijamy E‑REPOZYTORIUM.

Pracuj na naszej ORBICIE
Nasz zespół tworzą serdeczni i ciekawi świata ludzie, którzy z odwagą patrzą w przyszłość. Praca z nami to przede wszystkim:

  • Brak nudy
  • Świetna atmosfera oraz praca w dynamicznym zespole z ludźmi z pasją,
  • szeroka oferta szkoleń kompetencyjnych oraz specjalistycznych,
  • Dofinansowanie do studiów podyplomowych,
  • Atrakcyjne benefity
  • Elastyczne godziny pracy
  • Wsparcie merytoryczne od liderów technologicznych,
  • Praca w zespołach interdyscyplinarnych podczas realizacji projektów,
  • Wyjazdy integracyjne, pikniki, spotkania przedświąteczne, wspólne celebrowanie ważnych dla nas wydarzeń.

Dajemy możliwość zdobywania pierwszych doświadczeń podczas PRAKTYK ZAWODOWYCH. Chcemy kształtować zaangażowanych oraz kreatywnych przyszłych specjalistów. W Nicolaus Banku umożliwiamy rozwój w obszarach:

  • Doradztwo Bankowe
  • IT i nowe technologie
  • Finanse / Księgowość
  • HR
  • Administracja / Organizacja
  • Analizy Kredytowe
  • Ryzyka / Monitoring / Windykacja
  • Sprzedaż detaliczna i wsparcie posprzedażowe
  • Marketing
  • Compliance / Kontrola Wewnętrzna

CO WYBIERASZ?

Nie zwlekaj i wyślij do nas swoje CV na: kadry@nicolausbank.pl

Pożegnanie Lata z Nicolaus Bankiem
Jak technologia #blockchain jest wykorzystywana w Nicolaus Banku?
Rozmowy w Nicolaus Banku cz.1 Aplikacja mobilna

OFERTY PRACY

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy:

Programista FullStack

Opiekun Klienta

Rozpocznij z nami swoją KARIERĘ ZAWODOWĄ

B4

10.05

Historia IPH w Toruniu to ponad 30 lat w sektorze MŚP, tysiące godzin spędzonych z przedsiębiorcami na usługach doradczych i miliony złotych pozyskanych na działania statutowe. W tym czasie wsparliśmy setki regionalnych firm, doprowadziliśmy do nawiązania kilkudziesięciu partnerstw lokalnych i zagranicznych oraz pomogliśmy w założeniu kilkuset firm.  Jesteśmy  zawsze w centrum biznesowych wydarzeń.

Formalnie jesteśmy zrzeszeniem przedsiębiorców, które powstało w 1989 r. na mocy ustawy o izbach gospodarczych. Nie działamy dla osiągnięcia zysku, a przychody przeznaczamy na realizację działań statutowych. W praktyce pomagamy przedsiębiorcom z regionu w budowaniu firm przynoszących zyski. Doradzamy w wielu dziedzinach, np. jak zdobyć nowych klientów, jak eksportować produkty i usługi czy pozyskać finansowanie zewnętrzne (dotacje, granty, pożyczki). Łączymy ludzi i biznesy. Przeprowadziliśmy tysiące konsultacji i zrealizowaliśmy setki usług doradczych.
Obecnie zrzeszamy kilkaset firm reprezentujących różne branże – od IT, doradztwa ubezpieczeniowego przez usługi finansowe, prawnicze, HoReCa, po marketing i produkcję. W ramach członkostwa w IPH przedsiębiorcy zyskują wiele korzyści, m.in. bezpłatny dostęp do doradztwa, wsparcie merytoryczne w prowadzeniu działalności gospodarczej czy rabaty na zakupy firmowe (w ramach tzw. Grupy Zakupowej).

Nasza organizacja promowuje projekt STARTER – Młodzi w biznesie. Jest to projekt oferujący dotacje na założenie działalności gospodarczej dla osób do 29 roku życia.

Link do informacji o projekcie

B6

10.05

Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia w 2022 roku realizuje szereg usług i instrumentów rynku pracy.

Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia jest jednostką organizacyjną miasta Torunia.

Wykonuje m.in. następujące zadania:

1. Przeciwdziałanie bezrobociu poprzez:

  • udzielanie pomocy bezrobotnym i poszukującym pracy w znalezieniu pracy przez pośrednictwo pracy i poradnictwo zawodowe;
  • organizowanie i finansowanie szkoleń osobom bezrobotnym i poszukującym pracy;
  • opracowywanie i realizowanie indywidualnych planów działania;
  • udzielanie pomocy pracodawcom w pozyskiwaniu pracowników przez pośrednictwo pracy i poradnictwo zawodowe;
  • rejestrowanie bezrobotnych i poszukujących pracy;
  • przyznawanie i wypłacanie zasiłków oraz innych świadczeń z tytułu bezrobocia;

2. Obsługa bieżąca środków z Funduszu Pracy
3. Aktywizacja zawodowa
4. Zadania finansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego
5. Badania i analizy rynku pracy
6. Przeciwdziałanie skutkom planowanych zwolnień

W ofercie Powiatowego Urzędu Pracy dla Miasta Torunia na 2022 roku znalazły się następujące usługi i instrumenty rynku pracy:

  • staże
  • szkolenia
  • finansowanie kosztów egzaminów i licencji
  • finansowanie kosztów studiów podyplomowych
  • trójstronne umowy szkoleniowe
  • prace interwencyjne
  • refundacje kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego
  • jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej
  • roboty publiczne
  • zatrudnienie wspierane
  • prace społecznie użyteczne.

Dla osób bezrobotnych poniżej 30. roku życia ponadto są dostępne:

  • bony na zasiedlenie.

Wymienione wyżej programy rynku pracy są finansowane ze środków Fundusz Pracy oraz w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Pracodawcy mogą również skorzystać z Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS), który stanowi wydzieloną cześć Funduszu Pracy, przeznaczoną na dofinansowanie kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców, podejmowanego z inicjatywy lub za zgodą pracodawcy.

Ponadto ze środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) Urząd Pracy wspiera zatrudnienie osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.

Szczegóły na temat ww. formach wsparcia można znaleźć na stronie „Zielonej Linii”, która jest Centrum Informacyjno-Konsultacyjnym Służb Zatrudnienia.

Harmonogramy oraz ogłoszenia o naborach zamieszczane są na stronie internetowej Powiatowego Urzędu Pracy dla Miasta Torunia (https://muptorun.praca.gov.pl/ ) w „Aktualnościach” oraz w zakładce „Na skróty…”.

Oferty pracy znajdują się w zakładce „Oferty pracy w powiecie”

B7

11.05

Czym się zajmujemy?

Jesteśmy jedną z największych w Polsce firm medycznych rozwijającą się jednocześnie w kilku kluczowych obszarach rynku zdrowia. Grupa NEUCA jest największym dystrybutorem farmaceutyków w Polsce, liczącym się producentem, posiada największą liczbę ośrodków badań klinicznych, rozwija sieć przychodni, jest promotorem licznych startupów i innowacyjnych rozwiązań medycznych. Daje to naszym pracownikom wyjątkowe możliwości tworzenia innowacyjnych rozwiązań, zmieniających jakość życia pacjentów.

  • Studenci i absolwenci Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania najczęściej pracują u nas w obszarze:
  • finansów, kontrolingu i księgowości,
  • zarządzania danymi i IT,
  • HR,
  • logistyki,
  • marketingu handlowego,
  • komunikacji w mediach społecznościowych, reklamy i e-commerce,
  • sprzedaży,
  • obsługi klienta,
  • robotyzacji,
  • zarządzania projektami,
  • doskonalenia procesów.
  • Przychodząc do nas na staż będziesz miał możliwość:
  • zdobywania wiedzy i rozwoju wśród profesjonalistów ze swoich obszarów,
  • pracy z misją – zmieniamy jakość życia pacjentów,
  • elastycznych godzin pracy – bierzemy pod uwagę Twój plan na studiach,
  • przychodzenia do jednego z najbardziej komfortowych biurowców w regionie – mamy 42 salki do relaksu,
  • korzystania z pracy zdalnej w zakresie, na jaki po okresie wdrożenia umówisz się ze swoim przełożonym,
  • odczucia profesjonalnej, ale nieformalnej atmosfery – wszyscy mówimy sobie na „Ty” niezależnie od stanowiska i nie posiadamy dress codu,
  • uczestniczenia w ciekawych inicjatywach i projektach, bo firma wciąż się rozwija i daje pracownikom nowe możliwości,
  • brania udziału w rekrutacjach wewnętrznych na stanowiska specjalistyczne,
  • zdobywania doświadczenia w firmie posiadającej certyfikat Great Place to Work.

Zapraszamy Cię 11 maja podczas targów na dobrą kawę i luźną rozmowę.
Nasz zespół rekruterów to osoby, którą czerpią energię z Waszej indywidualności i różnorodności! Jeśli jeszcze nie wiecie dokładnie, w czym chcielibyście się specjalizować -> może my Wam podpowiemy?

Zapraszamy Cię na:
naszą stronę karierową z ofertami
profil na Facebook-u
konto na Instagramie

Obejrzyj zdjęcia

Do zobaczenia!

B8

11.05

NORIAN jest dostawcą usług w zakresie rachunkowości, kadr i płac oraz automatyzacji. Nasze biuro mieści się w Toruniu przy ul. Grudziądzkiej 46-48. Celem firmy jest dostarczanie inteligentnych, szybkich oraz najlepszych dostępnych na rynku rozwiązań. Fundamentem firmy są najlepsi pracowników z branży oraz kultura oparta na zaangażowaniu, pracy zespołowej i innowacjach. Jesteśmy dumni z posiadania 14 biur w 6 krajach Europy i zatrudnieniu na poziomie około 600 pracowników. Mamy ogromne doświadczenie we współpracy pomiędzy krajami i departamentami. Codziennie dzielimy się naszą wiedzą, rozwiązaniami systemowymi i procedurami. Funkcjonujemy wspólnie jako całość, wspierając się wzajemnie i ucząc kultury poszczególnych krajów. NORIAN wykonuje swoje usługi dla około 1500 krajowych
i międzynarodowych klientów, reprezentujących wszystkie gałęzie gospodarki.

W tym roku otrzymaliśmy certyfikat GRTW Polska!

Certyfikacja Great Place to Work® jest najbardziej rozpoznawalnym wyróżnieniem dla ,,pracodawcy z wyboru”, do którego aspiruje wiele firm. Jest to jedyne wyróżnienie oparte w całości na tym, co pracownicy mówią o swoich doświadczeniach w miejscu pracy – widzą je jako takie, w którym relacje oparte są na wzajemnym zaufaniu.
W tym roku aż 86% pracowników stwierdziło, że Norian Accounting Polska to świetne miejsce do pracy!

Rekrutacja – Młodszy Księgowy/ Junior Accountant

B9

12.05

MGA Sp. z o.o. krótko o nas

Naszą działalność rozpoczęliśmy w 1993 roku. Projektujemy, tworzymy oraz wdrażamy nasze własne aplikacje zarówno dla podmiotów komercyjnych, jak i sektora publicznego. Specjalizujemy się w integrowaniu rozwiązań informatycznych. Optymalizujemy procesy i rozwijamy wdrożone przez nas programy. Kompleksowo zajmujemy się outsourcingiem księgowym oraz informatycznym.

To warto o nas wiedzieć:
• posiadamy własne serwerownie i wykwalifikowany zespół administratorów dbający o infrastrukturę i bezpieczeństwo,
• świadczymy usługi hostingu i kolokacji serwerów,
• dostarczamy oprogramowanie w modelach on-premises lub SaaS,
• nie tylko projektujemy, programujemy i wdrażamy, ale również utrzymujemy
i rozwijamy oferowane przez nas rozwiązania,
• specjalizujemy się w integracji usług i systemów zewnętrznych,
• tworzymy autorski system ETL,
• technologie, które wykorzystujemy to głównie: Python/Django, Angular, PostgreSQL, MySQL, Oracle Forms&Reports, Gitlab, Docker.

Opis naszych projektów
Aktualne oferty pracy

Nasza firma ciągle się rozwija, oferujemy nowe miejsca pracy, a w ostatnim czasie do użytku został oddany nowy budynek: Zaplecze Badawczo-Rozwojowe MGA Sp. z o. o.. Zapraszamy do odwiedzenia tego niepowtarzalnego i wyjątkowego miejsca. Oprócz wyjątkowego klimatu tego budynku, oferujemy świetną atmosferę pracy w naszych zespołach i udział w ciekawych projektach!

Oferty pracy kierowane do działu IT:
SQL Developer (Junior/Mid/Senior)
Python Developer (Junior/Mid/Senior)
Frontend Angular Developer (Junior/Mid/Senior)

Oferty pracy kierowane do analityków, testerów, osób zainteresowanych pracą także w zakresie finansowo-księgowym:
Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników i Wdrożeń Systemów IT
Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników i Wdrożeń Systemów IT dla klientów zagranicznych

B10

17.05

Laude Smart Intermodal SA jest jedną z najprężniej rozwijających się firm w sektorze usług intermodalnych, stawiającą sobie za cel osiągnięcie pozycji lidera na rynku transportu i logistyki. Głównym obszarem działalności firmy jest kompleksowa organizacja transportu różnych grup towarowych przy użyciu transportu intermodalnego i innowacyjnych kontenerów Laude, a także konwencjonalnego transportu drogowego, kolejowego, śródlądowego i morskiego. Jesteśmy właścicielem pociągów intermodalnych łączących Wschód z Zachodem.

Z usług Laude Smart Intermodal skorzystało już wielu klientów z różnych branż takich jak: spożywcza, hutnicza, górnicza, metalowa czy produkcyjna. Nasza oferta przygotowywana jest pod indywidualne potrzeby Klienta. Opracowują ją najlepsi spedytorzy kolejowi, drogowi i portowi w naszych oddziałach w Toruniu, Gdyni i Warszawie.

Wejdź na naszą stronę internetową lub media społecznościowe!

  • Poznajmy się lepiej! Teraz coś o nas – czyli Dream Team LA RIVE w skrócie:
  • Pracujemy z pasją, robimy to, co lubimy i lubimy to, co robimy.
  • Mamy wspólną dobrą energię (nie tylko w gniazdkach ;)) i jest ona dla nas ważna.
  • Kim jesteśmy? Nasz zespół to mozaika: kobiety i mężczyźni, starsi i młodsi, osoby z większym i mniejszym doświadczeniem zawodowym i życiowym – wierzymy w siłę różnorodności!
  • To także niezmierzone pokłady pozytywnych wibracji, poczucia humoru i wsparcia.
  • Od 18 lat wyrażamy emocje w zapachu – czyli produkujemy i sprzedajemy perfumy, wody perfumowane, toaletowe i kolońskie, dezodoranty, żele pod prysznic, mgiełki perfumowane i inne pięknie pachnące produkty!
  • Produkujemy na miejscu, w Polsce. Nasza duża i pełna technicznych nowinek fabryka zlokalizowana jest w Grudziądzu – nie oznacza to jednak, że pracują tu wyłącznie Grudziądzanie. Od wielu lat dojeżdżają do nas pracownicy m.in. z Gdańska, Bydgoszczy i Torunia.

Dołączysz do nas?

  • Do każdego kandydata podchodzimy indywidualnie i zostajemy w kontakcie od momentu zgłoszenia do zakończenia procesu rekrutacyjnego.
  • Daj nam szansę, by Cię poznać! Najlepszym rozwiązaniem będzie przesłanie swojego CV na: rekrutacja@larive.pl z dopiskiem Targi pracy UMK. A jeśli chcesz poznać nas osobiście – jesteśmy 17.05.2022 na WNEiZ. Do zobaczenia!
B11

17.05

EIB jest brokerem ubezpieczeniowym działającym na podstawie zezwolenia organu nadzoru nr 502 z dnia 23.12.1994 r.).
EIB to ekspert w budowaniu i aranżowaniu na rzecz swoich Klientów specjalistycznych programów ochrony interesów majątkowych.

Dbałość o najwyższe standardy w obszarze wiedzy i relacji z Klientem sprawiła, że marka EIB stała się synonimem najwyższej jakości wśród brokerów ubezpieczeniowych w Polsce.

Od ponad 25 lat jesteśmy doradcą największych przedsiębiorstw branż sektora przemysłu, handlu i usług. Zróżnicowane potrzeby naszych Klientów są dla nas inspiracją do tworzenia nowych rozwiązań i ciągłego doskonalenia standardów.

Chronimy majątek wart ponad 500 mld zł oraz zdrowie i życie ponad 100 tys. osób, co czyni z nas jednym z największych partnerów polskich zakładów ubezpieczeń.

Wyzwania stawiane nam przez dynamicznie rozwijający się rynek oraz rosnące potrzeby Klientów są dla nas motywacją do ciągłego rozwoju.

B12

17.05

B13

17.05

Informacja o Państwowej Inspekcji Pracy

Inspekcja pracy została powołana dekretem Naczelnika Państwa Józefa Piłsudskiego 3 stycznia 1919 roku. Obecnie w skład Państwowej Inspekcji Pracy (PIP) wchodzą: Główny Inspektorat Pracy, 16 Okręgowych Inspektoratów Pracy oraz Ośrodek Szkolenia PIP we Wrocławiu.

Zadaniem Państwowej Inspekcji Pracy jest kontrolowanie zakładów pracy i nadzorowanie przestrzegania przepisów z zakresu prawa pracy, w tym bezpieczeństwa i higieny pracy. Do naszych zadań należy także kontrolowanie legalności zatrudnienia cudzoziemców, a także obywateli polskich. Badamy okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz sprawdzamy działania pracodawców zapobiegające tym wypadkom.

Zespół specjalistów z Centrum Poradnictwa PIP udziela bezpłatnych porad prawnych z zakresu prawa pracy, legalności zatrudnienia oraz bezpieczeństwa i higieny pracy. Nasi pracownicy doradzają, prowadzą szkolenia i działania informacyjne, skierowane do wielu grup zawodowych. Edukują również młodzież i studentów.

Jeśli uważasz, że naruszane są Twoje prawa pracownicze, możesz złożyć skargę w siedzibie wybranej jednostki organizacyjnej PIP. Możesz także zrobić to z domu: szybko, wygodnie i bezpiecznie – przez stronę internetową.
Adresy wszystkich jednostek organizacyjnych PIP można znaleźć na stronie www.pip.gov.pl w zakładce Kontakt.

Program działania PIP na 2022 rok

B14

WYDZIAŁ HUMANISTYCZNY

16.05 warsztaty; 17.05 stoisko na Wydziale

Philips to firma działająca w dziedzinie technologii medycznych w ochronie zdrowia. Ma centralę w Holandii i jest liderem w dziedzinie diagnostyki obrazowej, technik obrazowania, monitorowania pacjentów, informatyki medycznej, produktów leczniczych oraz opieki prowadzonej w domu. W Polsce jesteśmy wysoko cenionym dostawcą najnowocześniejszego i wyspecjalizowanego sprzętu medycznego, zintegrowanych systemów opieki szpitalnej i ambulatoryjnej, a także rozwiązań w obszarach eHealth i mHealth.

Oferty pracy:

Order Fulfillment Trainee with Spanish

Services and Solutions Delivery Trainee with French

Sales Back Office Trainee with German

Order Management Trainee with French

Services and Solutions Intern with Dutch

Services and Solutions Intern with German

C1

18.05

Jesteśmy nowoczesnym centrum usług wspólnych, oferującym wsparcie operacji biznesowych i komplementarne usługi dla innych europejskich spółek należących do Grupy Volkswagen. Rozpoczęliśmy działalność w 2016 roku jako Centrum Kompetencji z obszaru księgowości, co nadal stanowi istotną część naszych operacji. Realizujemy usługi księgowe w ramach trzech obszarów: Księgi Głównej, Należności i Zobowiązań. Otwierając się na nowe wyzwania biznesowe i odpowiadając na potrzeby rynku, nieustannie poszerzamy zakres świadczonych usług. Coraz mocniej reprezentujemy obszary pozaksięgowe w zakresie przetwarzania i weryfikacji danych, usług IT, media programmatic, business intelligence, wsparcia użytkowników oprogramowania, zarządzania projektami czy obsługi klienta. Z powodzeniem dodajemy do naszego portfolio kolejne obszary działalności, rozwijając działy Commercial Services, Business Operation Services oraz Logistics.

Nasza główna siedziba, od początku istnienia firmy, znajduje się w centrum Poznania, nad Wartą. W 2021 roku otworzyliśmy Oddział w Toruniu, nową przestrzeń wspierająca dynamikę naszych operacji. Aby zapewnić najwyższą jakość i płynność usług jesteśmy aktywni nie tylko na lokalnych rynkach pracy, ale także na obszarze całego kraju, oferując atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia.

Volkswagen Group Services – to my!

O firmie

Aktualne oferty pracy

LinkedIn

C2

COLLEGIUM MEDICUM

11.05

Pacjenci są inspiracją dla innowacji i rozwoju Gemini Polska. Ich potrzeby wpisane są w DNA naszej organizacji od momentu uruchomienia pierwszej apteki 30 lat temu. W praktyce jesteśmy dla naszych pacjentów zarówno w aptekach stacjonarnych działających pod marką Gemini, jak również w aptece internetowej.
Jesteśmy liderami w zakresie promowania idei opieki farmaceutycznej, która w efektywny sposób uzupełniać będzie kompleksową troskę o zdrowie pacjenta.

Tworzymy nowe rozwiązania cyfrowe wspierające pacjentów w systemie ochrony zdrowia. Wierzymy, że zaangażowanie nowych technologii i osiągnięć IT w e-zdrowiu to przyszłość do rozwijania opieki farmaceutycznej.
Stymulujemy przedsiębiorczość farmaceutów – Gemini Polska, korzystając z własnego doświadczenia, umożliwia młodym farmaceutom poprzez wykorzystanie know-how prowadzenie własnej apteki w modelu franczyzowym z poszanowaniem niezależności i zagwarantowaniem autonomii działania.
W Gemini Polska i przy współpracy z franczyzobiorcami tworzymy miejsca pracy dla około 3000, osób w tym około 800 farmaceutów i 1000 techników farmaceutycznych. Daje to ponadprzeciętną średnią rynkową etatu farmaceuty na aptekę (4,5 versus 1,8 w kraju).

Motywujemy pracowników i współpracowników poprzez budowanie odpowiedniej kultury organizacyjnej, udzielamy się w ramach lokalnych inicjatyw charytatywnych i pomocowych, a także dążymy do tego, by dbać o środowisko i zdrowie planety.

Zależy nam na tym, by kształtować biznes odpowiedzialny społecznie i zaangażowany w tworzenie naszego świata tak, by był lepszym miejscem do życia w dobie starzejącego się społeczeństwa, pandemii oraz chorób cywilizacyjnych.
Nazwa Gemini oznacza bliźnięta – w naszej organizacji oraz we wszystkich aptekach działających pod wspólną marką – dla pacjentów staramy się podwójnie!

Witryna

D1

12.05

Stawiamy na Ludzi i Atmosferę
Nasz rozwój nie byłby możliwy, gdyby nie nasi pracownicy uczestników naszej sieci franczyzowej. Ludzie są naszym największym kapitałem, dlatego cenimy ich umiejętności i zdolności, rozwijamy potencjał i szkolimy. Razem tworzymy wyjątkowy zespół – dołącz do nas i zbuduj z nami swoją Zdrową Ścieżkę Kariery!

Poznaj Nas
Sieć Dr.Max rozpoczęła swoją działalność w Polsce w 2005 roku i od tego momentu nieustannie się rozwija. Aktualnie jest jedną z największych sieci w kraju, posiadającą niemal 600 aptek franczyzowych, w których zatrudnionych jest ponad 4 000 pracowników.

Dr.Max Polska jako franczyzodawca jest częścią międzynarodowego holdingu, który z sukcesem funkcjonuje w 8 europejskich krajach i jest numerem jeden na rynku farmaceutycznym w Czechach i na Słowacji. Centrala Dr.Max Polska, franczyzodawcy dla wszystkich spółek aptecznych zrzeszonych w sieci, ma swoją siedzibę we Wrocławiu i pracuje w niej ponad 200 pracowników.

Głównym celem działalności sieci franczyzowej Dr.Max jest zapewnienie Pacjentom jak najlepszej obsługi, konkurencyjnej oferty oraz profesjonalnej opieki farmaceutycznej. Jest to możliwe dzięki doświadczeniu i zaangażowaniu pracowników aptek należących do uczestników sieci.
Dlatego dla sieci franczyzowej Dr.Max to ludzie są największym kapitałem. Cenimy ich wiedzę i umiejętności, nagradzamy i wspieramy w codziennej pracy. Przygotowujemy również szereg rozwiązań, aby rozwijać ich potencjał i wspierać codzienną pracę za pierwszym stołem.

Dlaczego warto u nas pracować?
Oferujemy:
• Jasne warunki zatrudnienia w sieci o rozpoznawalnej marce
• Elastyczne formy współpracy – umowa o pracę, umowa zlecenie
• Konkurencyjne wynagrodzenie uzupełnione systemem premiowym
• Możliwość ciągłego rozwoju i doskonalenia własnych kompetencji
• Szansę na budowanie atrakcyjnej ścieżki kariery
• Ciekawą, pewną i pełną wyzwań pracę
• Świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
• Szkolenia w ramach kształcenia ustawicznego z możliwością zdobycia punktów edukacyjnych dla farmaceutów
• Bogatą ofertę benefitów m.in. ubezpieczenie, opiekę medyczną, kartę MultiSport
• Możliwość udziału w dodatkowych projektach i inicjatywach wewnętrznych

Zacznij przygodę w fascynującej branży
Jeżeli chcesz rozwinąć zdobywaną na studiach wiedzę teoretyczną i zdobyć swoje pierwsze doświadczenia znalazłeś ofertę godną Twoich oczekiwań! Damy Ci narzędzia do rozwoju i możliwość współpracy z najlepszymi fachowcami. Zadbamy o to byś jak najwięcej się nauczył i mógł pochwalić zdobytymi u nas umiejętnościami w budowanym przez Ciebie CV.

Staż w aptece – Dr.Max Twoją Apteką Stażową
Na terenie całej Polski mamy kilkadziesiąt aptek franczyzowych przystosowanych do odbywania stażu zawodowego farmaceuty po ukończonych studiach magisterskich. W aptekach sieci Dr.Max znajdziesz przyjazny personel, nauczysz się najważniejszych czynności niezbędnych w dalszej pracy zawodowej, rozwiniesz również swoją wiedzę merytoryczną dzięki dostępowi do szkoleń publikowanych on-line oraz dedykowanych webinarów. Realizujemy również Program Dr.Max Twoją Apteką Stażową, dzięki któremu zarówno opiekunowie, jak i stażyści otrzymują pełne wsparcie merytoryczne i administracyjne.

Oferujemy:
• możliwość nauki od doświadczonego personelu fachowego
• pracę w przyjaznych zespołach aptecznych
• kompleksową realizację programu stażu
• miejsca w różnych lokalizacjach w Polsce w pełni przygotowane do odbywania stażu
• dodatkowe możliwości rozwoju
• aktywności dedykowane stażystom – grupa dyskusyjna, webinary, spotkanie integracyjne
• opiekę dedykowanego opiekuna ze strony Działu Personalnego
• pakiet powitalny dla stażystów
• nagrodę za ukończenie stażu
• możliwość zatrudnienia po zakończeniu stażu

Kontakt

D2

WYDZIAŁ MATEMATYKI I INFORMATYKI

10.05

Firma ecom sp. z o. o. to ponad 70-osobowy zespół specjalistów IT z siedzibą w Toruniu. Na co dzień wspiera klientów zakresie kompleksowej transformacji cyfrowej, oferując rozwiązania dla branż ubezpieczeniowej, finansowej oraz zdrowotnej.
Firma specjalizuje się w tworzeniu dedykowanych systemów dla Agentów Ubezpieczeniowych, Multiagencji i Towarzystw. Specjaliści ecom są twórcami platform InsAgent oraz AgentBox, a także wielu spersonalizowanych systemów do kalkulacji i sprzedaży polis, obsługi klienta lub integracji. W szeregach zadowolonych klientów znajdują się znane i cenione marki (CUK Ubezpieczenia, LINK4, Hestia, mBank, PGF).
Jako certyfikowany partner Microsoft, ecom skupia się również na modernizacji istniejących rozwiązań oraz budowaniu cyfrowych środowisk pracy. Wykorzystuje technologię MS Office365, Teams, Azure, PowerApps.

Firma @ecom.software w dniu 10.05 na Wydziale Matematyki i Informatyki 🔥

Dowiedz się, co i jak robi ecom oraz w jaki sposób możesz dołączyć do ich zespołu! Poza tym, tego dnia czekają na Ciebie:

➡️  warsztaty Lego Scrum
Jak zbudować miasto w kilka godzin? Zapisz się na warsztaty, a ecom Cię tego nauczy! Dowiesz się też, jak szacować pracochłonność zadań i dlaczego praca zespołowa to must-have każdego programisty. Zapisy na warsztaty odbywają się przez Biuro Karier.
➡️  konkurs „znajdź błędy w kodzie”
Na stanowisku czekać będzie na Ciebie wyzwanie! Czy dasz radę znaleźć wszystkie błędy w kodzie? Chodź i się przekonaj! Dla najlepszych czekają nagrody!
➡️  konsultacje CV
Jesteś ciekaw, jak zbudować mocne CV? Konsultantka HR pomoże Ci opisać Twoje doświadczenie i umiejętności oraz podpowie, na co rekruterzy zwracają szczególną uwagę.

O ecom
Junior .NET Developer
Junior Mobile Developer
Praktyki

E1

10.05

GlobalLogic jest liderem w branży usług inżynierii cyfrowej. Pomagamy markom na całym świecie w projektowaniu i tworzeniu innowacyjnych produktów, platform i cyfrowych doświadczeń na miarę współczesnego świata. Dzięki połączeniu projektowania doświadczeń, kompleksowej inżynierii i wiedzy o danych umożliwiamy naszym klientom wyobrażenie sobie możliwości i przyspieszamy ich transformację w cyfrowe firmy jutra. GlobalLogic z siedzibą w Dolinie Krzemowej prowadzi studia projektowe i centra inżynieryjne na całym świecie, oferując swoje doświadczenie klientom z branży motoryzacji, komunikacji, usług finansowych, opieki zdrowotnej, produkcji, mediów i rozrywki, półprzewodników i technologii. GlobalLogic jest spółką należącą do grupy Hitachi, działającą pod firmą Hitachi, Ltd. (TSE: 6501), i jako firma zajmująca się innowacjami społecznymi angażuje się w budowanie zrównoważonego społeczeństwa o wyższej jakości życia poprzez wprowadzanie innowacji za pomocą danych i technologii.

Aktualnie w Polsce mamy ponad 1600 pracowników w różnych lokacjach – we Wrocławiu, w Krakowie, w Szczecinie, ale i w Łodzi, Bydgoszczy, Koszalinie, Zielonej Górze i Gliwicach. Planujemy również obecność w innych polskich miastach. Zapraszamy do kontaktu.

Na rynku Kujawsko-Pomorskim GlobalLogic działa od 2018 roku. Nasz zespół w tym momencie liczy ok 50 osób i stale rośniemy. Zatrudniamy developerów Java, Front-end, Embedded, Kotlin, iOS, a także testerów oprogramowania oraz DevOps Engineerów. Zajmujemy się projektami z zakresu automotive, medical i e-commerce. Tworzymy m. in. Oprogramowanie służące ostrzeganiu o zagrożeniach drogowych czy wspomagające ładowanie baterii w autach elektrycznych.

Ogłoszenia o prace:
Java Academy
Devops Academy
Administration Specialist

E2

10.05

W Posti Messaging rozwiązania IT to nasze DNA. Wspieramy firmy zewnętrzne oferując usługi cyfryzacji i automatyzacji w zakresie przetwarzania faktur i dokumentów. Poprzez automatyzację procesów biznesowych naszych klientów, przyspieszamy ich procesy digitalizacji i wspieramy ich rozwój. Posti Messaging jest częścią Posti Group, która jest znana na rynku fińskim od 360 lat. Około 600 pracowników w 6 krajach skupionych wokół Bałtyku oferuje usługi dla ponad 5000 klientów. Siedziba główna znajduje się w Helsinkach w Finlandii. Nasze centrum kompetencji IT tworzymy w Toruniu od 2011 roku.

Poznajmy się

Facebook

Oferta Praktyki: Application Specialist

E3

11.05

MGA Sp. z o.o. krótko o nas

Naszą działalność rozpoczęliśmy w 1993 roku. Projektujemy, tworzymy oraz wdrażamy nasze własne aplikacje zarówno dla podmiotów komercyjnych, jak i sektora publicznego. Specjalizujemy się w integrowaniu rozwiązań informatycznych. Optymalizujemy procesy i rozwijamy wdrożone przez nas programy. Kompleksowo zajmujemy się outsourcingiem księgowym oraz informatycznym.

To warto o nas wiedzieć:
• posiadamy własne serwerownie i wykwalifikowany zespół administratorów dbający o infrastrukturę i bezpieczeństwo,
• świadczymy usługi hostingu i kolokacji serwerów,
• dostarczamy oprogramowanie w modelach on-premises lub SaaS,
• nie tylko projektujemy, programujemy i wdrażamy, ale również utrzymujemy
i rozwijamy oferowane przez nas rozwiązania,
• specjalizujemy się w integracji usług i systemów zewnętrznych,
• tworzymy autorski system ETL,
• technologie, które wykorzystujemy to głównie: Python/Django, Angular, PostgreSQL, MySQL, Oracle Forms&Reports, Gitlab, Docker.

Opis naszych projektów
Aktualne oferty pracy

Nasza firma ciągle się rozwija, oferujemy nowe miejsca pracy, a w ostatnim czasie do użytku został oddany nowy budynek: Zaplecze Badawczo-Rozwojowe MGA Sp. z o. o.. Zapraszamy do odwiedzenia tego niepowtarzalnego i wyjątkowego miejsca. Oprócz wyjątkowego klimatu tego budynku, oferujemy świetną atmosferę pracy w naszych zespołach i udział w ciekawych projektach!

Oferty pracy kierowane do działu IT:
SQL Developer (Junior/Mid/Senior)
Python Developer (Junior/Mid/Senior)
Frontend Angular Developer (Junior/Mid/Senior)

Oferty pracy kierowane do analityków, testerów, osób zainteresowanych pracą także w zakresie finansowo-księgowym:
Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników i Wdrożeń Systemów IT
Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników i Wdrożeń Systemów IT dla klientów zagranicznych

E4

11.05

Firma AIS.PL  tworzy oprogramowanie internetowe na zamówienie oraz świadczy inne usługi IT, takie jak testowanie oprogramowania, rzeczoznawstwo w zakresie tworzenia oprogramowania, baz danych oraz bezpieczeństwa aplikacji internetowych, oraz sieci komputerowych.
Wartości, którymi się kierujemy: Wiarygodność, elastyczność, pewność, przejrzystość, współpraca.
Chcesz studiować i zdobywać doświadczenie jednocześnie? Do tej pory pogodzenie pracy ze studiowaniem było dla Ciebie ogromnym wyzwaniem? Nic w tym dziwnego — każdy z tych obszarów jest niezwykle pasjonujący, ale wymaga równie dużo uwagi i zaangażowania. Szukając pracy, w której możesz kontynuować swoją edukację prawdopodobnie kierujesz się poniższymi czynnikami:

Duża elastyczność czasu pracy
Dzięki zatrudnieniu na część etatu to Ty decydujesz o tym kiedy i ile pracujesz —studia zawsze stawiamy na pierwszym miejscu.

Zdobywanie doświadczenia
Trafisz pod skrzydła ekspertów, którzy pomogą w rozwijaniu Twoich umiejętności i kompetencji technicznych.

Wygoda
Nowoczesne stanowisko pracy, niezbędne wyposażenie, sprzęt komputerowy, narzędzia.

Nakierowanie na ścieżkę kariery
Z szerokiego zakresu kompetencji wybierzesz to, co Ciebie szczególnie interesuje i zaczniesz się w tym specjalizować.

Poszukujemy studentów kierunków technicznych lub ścisłych, którzy pierwszy rok mają już za sobą.
Jeśli wyzwania są dla Ciebie szansą na rozwój, pasjonujesz się światem IT i chcesz dobrze rozpocząć swoją karierę — dołącz do nas! praca@ais.pl

E5

11.05

We mainly work in RoR and VueJS technologies for customers from around the world. A small but very integrated team working for long term projects. Netkodo started as 3 people and after growing each year we are now 14. Plans are to become much bigger but friendly place to work at the same time. Do you want to be a part of it?

E6

12.05

Cereal Partners Poland Toruń-Pacific jest największym w Polsce producentem zbożowych wyrobów śniadaniowych. Od 1994 roku jest częścią grupy Cereal Partners Worldwide (CPW), powołanej przez Nestlé S.A. oraz General Mills Inc. CPW oferuje produkty śniadaniowe Nestlé, w tym uwielbiane na całym świecie takie marki, takie jak NESQUIK®, FITNESS®, CHEERIOS® oraz CHOCAPIC®. Nasze płatki i zbożowe batoniki to oferta dla osób w różnym wieku i prowadzących różny styl życia. Sprawiamy, że śniadania są lepsze, dzięki łatwym do przygotowania, smacznym i pożywnym płatkom śniadaniowym, pomagającym konsumentom rozpocząć swój dzień w najlepszy możliwy sposób.

Ogłoszenia o prace

Dział Event Managment
Dział digitalizacji (MES)
Dział marketingu
Dział Inwestycji
Dział planowania IMS
Dział Logistyki i Obsługi Klienta Krajowego

E7

17.05

E8

17.05

Oferta

E9

18.05

E10

18.05

EIB jest brokerem ubezpieczeniowym działającym na podstawie zezwolenia organu nadzoru nr 502 z dnia 23.12.1994 r.).
EIB to ekspert w budowaniu i aranżowaniu na rzecz swoich Klientów specjalistycznych programów ochrony interesów majątkowych.

Dbałość o najwyższe standardy w obszarze wiedzy i relacji z Klientem sprawiła, że marka EIB stała się synonimem najwyższej jakości wśród brokerów ubezpieczeniowych w Polsce.

Od ponad 25 lat jesteśmy doradcą największych przedsiębiorstw branż sektora przemysłu, handlu i usług. Zróżnicowane potrzeby naszych Klientów są dla nas inspiracją do tworzenia nowych rozwiązań i ciągłego doskonalenia standardów.

Chronimy majątek wart ponad 500 mld zł oraz zdrowie i życie ponad 100 tys. osób, co czyni z nas jednym z największych partnerów polskich zakładów ubezpieczeń.

Wyzwania stawiane nam przez dynamicznie rozwijający się rynek oraz rosnące potrzeby Klientów są dla nas motywacją do ciągłego rozwoju.

E11

NMG tworzy zespół doświadczonych profesjonalistów, dzięki którym potrafimy sprostać nawet najbardziej wymagającym oczekiwaniom. Każdy projekt to dla nas nowe inspirujące wyzwanie. W oparciu o wiedzę naszych pracowników oraz oczekiwania Klientów, stale rozwijamy ofertę i dostępne produkty. Od siedemnastu lat umacniamy naszą pozycję na wymagającym rynku nowoczesnych technologii. Misją NMG jest tworzenie, promocja i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań informatycznych ułatwiających zrównoważony rozwój prywatnych przedsiębiorstw oraz jednostek sektora finansów publicznych.

E12

WYDZIAŁ FIZYKI, ASTRONOMII I INFORMATYKI STOSOWANEJ

10.05

MGA Sp. z o.o. krótko o nas

Naszą działalność rozpoczęliśmy w 1993 roku. Projektujemy, tworzymy oraz wdrażamy nasze własne aplikacje zarówno dla podmiotów komercyjnych, jak i sektora publicznego. Specjalizujemy się w integrowaniu rozwiązań informatycznych. Optymalizujemy procesy i rozwijamy wdrożone przez nas programy. Kompleksowo zajmujemy się outsourcingiem księgowym oraz informatycznym.

To warto o nas wiedzieć:
• posiadamy własne serwerownie i wykwalifikowany zespół administratorów dbający o infrastrukturę i bezpieczeństwo,
• świadczymy usługi hostingu i kolokacji serwerów,
• dostarczamy oprogramowanie w modelach on-premises lub SaaS,
• nie tylko projektujemy, programujemy i wdrażamy, ale również utrzymujemy
i rozwijamy oferowane przez nas rozwiązania,
• specjalizujemy się w integracji usług i systemów zewnętrznych,
• tworzymy autorski system ETL,
• technologie, które wykorzystujemy to głównie: Python/Django, Angular, PostgreSQL, MySQL, Oracle Forms&Reports, Gitlab, Docker.

Opis naszych projektów
Aktualne oferty pracy

Nasza firma ciągle się rozwija, oferujemy nowe miejsca pracy, a w ostatnim czasie do użytku został oddany nowy budynek: Zaplecze Badawczo-Rozwojowe MGA Sp. z o. o.. Zapraszamy do odwiedzenia tego niepowtarzalnego i wyjątkowego miejsca. Oprócz wyjątkowego klimatu tego budynku, oferujemy świetną atmosferę pracy w naszych zespołach i udział w ciekawych projektach!

Oferty pracy kierowane do działu IT:
SQL Developer (Junior/Mid/Senior)
Python Developer (Junior/Mid/Senior)
Frontend Angular Developer (Junior/Mid/Senior)

Oferty pracy kierowane do analityków, testerów, osób zainteresowanych pracą także w zakresie finansowo-księgowym:
Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników i Wdrożeń Systemów IT
Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników i Wdrożeń Systemów IT dla klientów zagranicznych

F1

19.05

EIB jest brokerem ubezpieczeniowym działającym na podstawie zezwolenia organu nadzoru nr 502 z dnia 23.12.1994 r.).
EIB to ekspert w budowaniu i aranżowaniu na rzecz swoich Klientów specjalistycznych programów ochrony interesów majątkowych.

Dbałość o najwyższe standardy w obszarze wiedzy i relacji z Klientem sprawiła, że marka EIB stała się synonimem najwyższej jakości wśród brokerów ubezpieczeniowych w Polsce.

Od ponad 25 lat jesteśmy doradcą największych przedsiębiorstw branż sektora przemysłu, handlu i usług. Zróżnicowane potrzeby naszych Klientów są dla nas inspiracją do tworzenia nowych rozwiązań i ciągłego doskonalenia standardów.

Chronimy majątek wart ponad 500 mld zł oraz zdrowie i życie ponad 100 tys. osób, co czyni z nas jednym z największych partnerów polskich zakładów ubezpieczeń.

Wyzwania stawiane nam przez dynamicznie rozwijający się rynek oraz rosnące potrzeby Klientów są dla nas motywacją do ciągłego rozwoju.

F2

plan targów

 Wydział prawa i administracji